Çerkezköy’de kadınlara aile içi iletişim semineri verildi
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nce kadınlara yönelik "Aile İçi İletişim" konulu seminer düzenlendi.
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nce kadınlara yönelik "Aile İçi İletişim" konulu seminer düzenlendi.
Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı Kadın ve Aile Hizmetleri Şube Müdürlüğü’nce Çerkezköy ilçesindeki Kızılpınar TEK Atölye’de düzenlenen seminerde Sosyal Hizmet Uzmanı Simge Nur Öksüz tarafından katılımcılara aile kültürü, aile değerleri ve sağlıklı iletişim yöntemleri hakkında bilgiler verildi. Öksüz, aile bireyleri arasındaki iletişimin güçlendirilmesinin toplumun temel yapı taşı olan aile kurumunun sağlamlaşmasında önemli rol oynadığını anlattı.

Eğitimde empati kurmanın, etkili iletişim becerilerinin geliştirilmesinin ve sorun çözme yöntemlerinin aile yaşamındaki önemine değinildi. Aile içi iletişimin çocukların sosyal gelişimlerine de doğrudan katkı sunduğu vurgulandı. Seminerde ayrıca aile bireyleri arasında yaşanan çatışma ve anlaşmazlıkların yapıcı yöntemlerle çözülebileceği belirtilirken, birlikte kaliteli zaman geçirmenin aile bağlarını güçlendirdiği ve sağlıklı iletişimi desteklediği ifade edildi.

Diğer Haberler
Belediye başkanı, makam odasının da yer aldığı binayı sosyal tesise dönüştürdü
25.06.2026 18:02
NATO Zirvesi süresince Ankara’daki tüm sağlık tesislerinde hizmet tam kapasite devam edecek
25.06.2026 17:54
AB’de ilk: İsveçli Bakan, toplantıya bebeğiyle geldi
25.06.2026 17:48
Bakan Çiftçi: "Tüm suç odaklarına karşı sıfır tolerans anlayışıyla mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz"
25.06.2026 17:30
Devlet hastanesindeki acil durum tatbikatı gerçeği aratmadı
25.06.2026 17:27
Türkiye’nin Bağdat Büyükelçisi İnan, Musul’da Türkmen yetkililerle bir araya geldi
25.06.2026 17:25
Türkiye ve Özbekistan arasında ‘Sosyal Risk Haritası’ toplantısı
25.06.2026 17:15
Fenerbahçe Beko, Arturs Zagars ile yolları ayırdı
25.06.2026 17:09