Büyükşehir’den vatandaşlara aşure ikramı
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürürken, Başkan Özlem Çerçioğlu paylaşma ve dayanışma ruhuna vurgu yaparak Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini diledi.
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürürken, Başkan Özlem Çerçioğlu paylaşma ve dayanışma ruhuna vurgu yaparak Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini diledi.
Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmaya devam eden Aydın Büyükşehir Belediyesi, bu yıl da geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti. Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.





Diğer Haberler
Topuk Yaylası’nda sarı-lacivert coşku: Fenerbahçe’yi 20 bin taraftar yalnız bırakmadı
28.06.2026 20:21
Usta oyuncu Kadir İnanır son yolculuğuna uğurlandı
28.06.2026 20:17
Karabük’te oto yıkamacıya sığınan leylek koruma altına alındı
28.06.2026 20:15
Üsküdar’da Çocuk Şenliği renkli görüntülere sahne oldu
28.06.2026 20:08
BBP Genel Başkanı Destici: "Muhsin Yazıcıoğlu davasının sonuçları birkaç ay gibi kısa bir süre içerisinde toplum ile paylaşılacaktır"
28.06.2026 19:10
DSÖ: "Avrupa’da aşırı sıcak havalar nedeniyle bin 300’den fazla kişi hayatını kaybetti"
28.06.2026 19:07
Avrupa bisiklet başkenti Konya’da Granfondo bisiklet yol yarışı heyecanı yaşandı
28.06.2026 19:03
Aydın Valiliği’nden ’kruvaziyer’ açıklaması
28.06.2026 18:51