Birecik’te halk soruyor, başkan cevaplıyor programı gerçekleştirildi
Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde belediye başkanı vatandaşın karşısına geçerek sorun ve taleplerini dinledi.
Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde belediye başkanı vatandaşın karşısına geçerek sorun ve taleplerini dinledi.
Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit’in düzenlediği "Halk soruyor, başkan cevaplıyor" programı, vatandaşlar, muhtarlar, siyasi parti temsilcileri ve kanaat önderlerinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Programda mahalle ve köylerin ihtiyaçları ile vatandaşların talepleri ele alındı. Katılımcılar, sorun ve önerilerini doğrudan Belediye Başkanı Mehmet Begit’e iletme fırsatı buldu. Toplantıda bazı mahallelerin öncelikli hizmet beklentileri de gündeme geldi. Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Başkan Begit, belediye hizmetlerinin tüm mahalle ve kırsal yerleşimlere eşit şekilde ulaştırılması gerektiğini belirterek, görev süresi boyunca ayrım gözetmeden hizmet etmeye devam edeceklerini ifade etti. Başkan Begit’in eşit hizmet vurgusu, programda bulunan vatandaşlar tarafından olumlu karşılandı. Program, vatandaşların talep ve önerilerinin dinlenmesinin ardından sona erdi.






Diğer Haberler
Aras Kargo’dan orta oyuncu takviyesi
25.06.2026 11:29
KKTC 5. Cumhurbaşkanı Ersin Tatar: "MÜSİAD, iş dünyasında bizlerin temsilcisidir"
25.06.2026 11:29
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu: "Aşura gününün siyasi polemiklere, gerilimlere, kavgalara konu edilmesine müsaade etmeyeceğiz"
25.06.2026 11:27
Doğa Öncüleri Programı’nda gençler projelerini paylaştı
25.06.2026 11:27
Beyaz Saray’dan İran savaşı ve çeşitli projeler için 87,6 milyar dolarlık ek bütçe talebi
25.06.2026 11:27
Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde EBUS ile akciğer hastalıklarında erken teşhis dönemi
25.06.2026 11:26
KUZKA desteğiyle kuruldu, komşu ilçelere bile istihdam sağlıyor
25.06.2026 11:23
Mersin’de otizmli çocuğa şiddet kamerada: Öğretmen tutuklandı
25.06.2026 11:23