Bingöl’de çıkan orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
📅 25.06.2026 17:33
•
Yazar: İHA
Bingöl merkez ilçeye bağlı Gökçeli köyünde çıkan orman yangını, ekiplerin erken müdahalesiyle büyümeden kontrol altına alındı. Merkez ilçeye bağlı Gökçeli köyünde henüz bilinmeyen bir nedenle orman yangını çıktı.
Bingöl merkez ilçeye bağlı Gökçeli köyünde çıkan orman yangını, ekiplerin erken müdahalesiyle büyümeden kontrol altına alındı.
Merkez ilçeye bağlı Gökçeli köyünde henüz bilinmeyen bir nedenle orman yangını çıktı. İhbar üzerine bölgeye Bingöl Orman İşletme Müdürlüğü yangın söndürme ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın büyümeden kontrol altına alındı.





Diğer Haberler
Belediye başkanı, makam odasının da yer aldığı binayı sosyal tesise dönüştürdü
25.06.2026 18:02
NATO Zirvesi süresince Ankara’daki tüm sağlık tesislerinde hizmet tam kapasite devam edecek
25.06.2026 17:54
AB’de ilk: İsveçli Bakan, toplantıya bebeğiyle geldi
25.06.2026 17:48
Bakan Çiftçi: "Tüm suç odaklarına karşı sıfır tolerans anlayışıyla mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz"
25.06.2026 17:30
Devlet hastanesindeki acil durum tatbikatı gerçeği aratmadı
25.06.2026 17:27
Türkiye’nin Bağdat Büyükelçisi İnan, Musul’da Türkmen yetkililerle bir araya geldi
25.06.2026 17:25
Türkiye ve Özbekistan arasında ‘Sosyal Risk Haritası’ toplantısı
25.06.2026 17:15
Fenerbahçe Beko, Arturs Zagars ile yolları ayırdı
25.06.2026 17:09