Bilecik’te mülki idare amirlerine veda programı
Bilecik’te mülki idare amirlerine veda programı düzenlendi. Resmi Gazete’de yayımlanan kararla 430 mülki idare amirinin görev yerlerini yeniden belirlendi.
Bilecik’te mülki idare amirlerine veda programı düzenlendi.
Resmi Gazete’de yayımlanan kararla 430 mülki idare amirinin görev yerlerini yeniden belirlendi. Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer ve eşi Zeynep Sözer’in ev sahipliğinde, Bilecik’te görev sürelerini tamamlayarak yeni görev yerlerine atanan mülki idare amirleri için veda programı gerçekleştirildi. Düzenlenen programda birlik, beraberlik ve vefa duyguları ön plana çıktı. Programda konuşan Vali Faik Oktay Sözer, Bilecik’te görev yapan mülki idare amirlerinin kamu hizmetlerinin etkin, verimli ve vatandaş odaklı şekilde yürütülmesine önemli katkılar sunduğunu belirtti.

Vali Faik Oktay Sözer, "Bilecik’te görev yapan tüm mülki idare amirlerimize hizmetleri ve katkıları için teşekkür ediyorum. Yeni görev yerlerinde başarılarının devamını diliyorum. Kapımız ve gönlümüz her zaman kendilerine açıktır" dedi.
Program sonunda görev süresi sona eren mülki idare amirlerine teşekkür edilerek çeşitli hediyeler takdim edildi.


Diğer Haberler
IMO, kargo gemisine saldırının ardından Hürmüz Boğazı tahliye planını askıya aldı
26.06.2026 09:59
Bahçesine giren tilkiyi elleriyle besledi
26.06.2026 09:55
Edirne’de buğday hasadı çiftçinin yüzünü güldürüyor
26.06.2026 09:55
Edirne’de buğday hasadı çiftçinin yüzünü güldürüyor
26.06.2026 09:49
Sivas Halk Oyunları ekibi Türkiye şampiyonu oldu
26.06.2026 09:48
Kütahya’da tarih ve sanat buluştu: "Köklerden gelen motiflerin zarafeti" sergisi
26.06.2026 09:47
Uluabat Gölü’nün suları çekildi; Gölyazı’da hayat normale döndü
26.06.2026 09:45
TB2’ler kıvılcım başlamadan orman yangınlarını haber verecek
26.06.2026 09:44