Bayburt’ta vatandaşlara aşure ikram edildi
Bayburt İl Müftülüğü tarafından Muharrem Ayı ve Aşure Günü dolayısıyla düzenlenen programda, Kerbela şehitleri dualarla anıldı, vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Bayburt İl Müftülüğü tarafından Muharrem Ayı ve Aşure Günü dolayısıyla düzenlenen programda, Kerbela şehitleri dualarla anıldı, vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Yakutiye Camii’nde gerçekleştirilen ’Muharremiye ve Kerbela Şehitlerini Anma’ programında, başta Kerbela şehitleri olmak üzere tüm şehitler ve ahirete irtihal eden gaziler için Kur’an-ı Kerim ile Mevlid-i Şerif okunarak, dualar edildi.
Cami bahçesinde düzenlenen aşure ikramı etkinliğine katılan Vali Mustafa Eldivan ve İl Müftüsü Bayram Danacı, kazanların başına geçerek vatandaşlara aşure dağıttı.

Programda, aşurenin birlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir kültürel ve manevi değer olduğuna dikkat çekildi.

Diğer Haberler
Cezaevi eğitim yuvasına dönüşüyor
28.06.2026 09:59
Cezaevi eğitim yuvasına dönüşüyor
28.06.2026 09:51
Dalış yaparken burun buruna geldiği köpek balığını, zıpkınla korkutmaya çalıştı
28.06.2026 09:37
Tamer Karadağlı Düzce’ye hayran kaldı
28.06.2026 09:30
Karaman’ın saklı cenneti Güldere Kanyonu ziyaretçilerini ağırlıyor
28.06.2026 09:29
Bursa’nın Tarihi mekanları cam süsleme sanatıyla cam ürünlerde buluşuyor
28.06.2026 09:18
12 metrekarelik dükkanda iğne ile dokuyarak geçen ömür
28.06.2026 09:17
Yaz aylarında ıslak mayo tehlikesi
28.06.2026 09:16