Bayburt’ta sene sonu müdürler kurulu toplantısı yapıldı
Bayburt’ta okul yöneticilerinin katılımıyla yapılan toplantıda, yıl sonu işlemleri ve yeni döneme yönelik hazırlıklar görüşüldü. Bayburt İl Milli Eğitim Müdürlüğünce, 2025-2026 eğitim öğretim yılı Sene Sonu Müdürler Kurulu Toplantısı düzenlendi.
Bayburt’ta okul yöneticilerinin katılımıyla yapılan toplantıda, yıl sonu işlemleri ve yeni döneme yönelik hazırlıklar görüşüldü.
Bayburt İl Milli Eğitim Müdürlüğünce, 2025-2026 eğitim öğretim yılı Sene Sonu Müdürler Kurulu Toplantısı düzenlendi. İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Kahraman başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, kent genelindeki okullarda yürütülen faaliyetler, akademik başarıyı destekleyen uygulamalar, sosyal ve kültürel programlar ile öğrenci gelişimine yönelik çalışmalar ele alındı.
Toplantıda ayrıca, yıl sonu iş ve işlemleri, kurumlar arası koordinasyon ve gelecek dönemin planlamasına ilişkin okul müdürleriyle görüş alışverişinde bulunuldu.
Kahraman, eğitim öğretim yılı boyunca özveriyle görev yapan okul yöneticilerine ve öğretmenlere teşekkür etti.

Diğer Haberler
Venezuela’daki depremlerde ölü sayısı 235’e, yaralı sayısı 4 bin 300’e yükseldi
26.06.2026 07:52
ABD’de yapılan beşinci tur İsrail-Lübnan görüşmeleri 1 gün uzatıldı
26.06.2026 07:50
A Milliler’de galibiyet golü Kaan Ayhan’dan
26.06.2026 07:12
Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı
26.06.2026 07:10
Millilerin 2026 Dünya Kupası’ndaki ilk golü Arda Güler’den
26.06.2026 07:09
Orkun Kökçü, milli takımda 5. golünü kaydetti
26.06.2026 07:09
2026 FIFA Dünya Kupası: Türkiye: 3 - ABD: 2 (Maç sonucu)
26.06.2026 07:08
Türkiye - ABD maçını stadyumda 70 bin 492 taraftar takip etti
26.06.2026 07:07