Bayburt’ta okul güvenliği tedbirleri görüşüldü
Kent genelindeki eğitim kurumları ve çevrelerinde alınacak önlemler, Okul Güvenliği Toplantısında değerlendirildi. Bayburt’ta Okul Güvenliği Toplantısı, Vali Yardımcısı Cem Gümrükçü başkanlığında gerçekleştirildi.
Kent genelindeki eğitim kurumları ve çevrelerinde alınacak önlemler, Okul Güvenliği Toplantısında değerlendirildi.
Bayburt’ta Okul Güvenliği Toplantısı, Vali Yardımcısı Cem Gümrükçü başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantıda, öğrencilerin giriş ve çıkış saatlerindeki güvenliği, servis taşımacılığı, trafik akışı, çevresel riskler ve kurumlar arası koordinasyon ele alındı.
Eğitim ortamlarında huzurun korunmasına yönelik mevcut uygulamaların değerlendirildiği toplantıda, kolluk birimleri, idareciler ve ilgili kurum temsilcileri sahadaki ihtiyaçlara ilişkin görüşlerini paylaştı.
Toplantıda, risk oluşturabilecek alanların takip edilmesi, denetimlerin düzenli sürdürülmesi ve öğrencilerin güvenliğini ilgilendiren konularda ilgili birimler arasında hızlı iletişim sağlanması üzerinde duruldu.
Programa, İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Kahraman, kurum temsilcileri, okul yöneticileri ve ilgili birim amirleri katıldı.

Diğer Haberler
Aras Kargo’dan orta oyuncu takviyesi
25.06.2026 11:29
KKTC 5. Cumhurbaşkanı Ersin Tatar: "MÜSİAD, iş dünyasında bizlerin temsilcisidir"
25.06.2026 11:29
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu: "Aşura gününün siyasi polemiklere, gerilimlere, kavgalara konu edilmesine müsaade etmeyeceğiz"
25.06.2026 11:27
Doğa Öncüleri Programı’nda gençler projelerini paylaştı
25.06.2026 11:27
Beyaz Saray’dan İran savaşı ve çeşitli projeler için 87,6 milyar dolarlık ek bütçe talebi
25.06.2026 11:27
Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde EBUS ile akciğer hastalıklarında erken teşhis dönemi
25.06.2026 11:26
KUZKA desteğiyle kuruldu, komşu ilçelere bile istihdam sağlıyor
25.06.2026 11:23
Mersin’de otizmli çocuğa şiddet kamerada: Öğretmen tutuklandı
25.06.2026 11:23