Balıkesir Büyükşehir Belediyesi saha denetimlerini sürdürüyor
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki Balıkesir Toplu Taşıma ekipleri, hizmet kalitesini artırmak ve vatandaş memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla sahadaki çalışmalarına devam ediyor.
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki Balıkesir Toplu Taşıma ekipleri, hizmet kalitesini artırmak ve vatandaş memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla sahadaki çalışmalarına devam ediyor.
Balıkesir Toplu Taşıma A.Ş., "Sahada" uygulamaları ile hem denetim süreçlerini güçlendirmeyi hem de vatandaşla doğrudan iletişim kurarak beklentileri en doğru şekilde analiz etmeyi sürdürüyor.

Balıkesir merkezde gerçekleştirilen kapsamlı denetim faaliyetlerinde; ekipler tarafından toplu taşıma araçları titizlikle incelendi. Yapılan kontrollerde araç içi temizlik, genel bakım durumu, klima sistemlerinin çalışırlığı, sürücülerin kılık ve kıyafet uygunluğu gibi başlıca konuların hizmet standartlarına uyumu detaylı şekilde ele alındı. Vatandaşların daha konforlu, güvenli ve sağlıklı bir yolculuk yapabilmesi adına gerekli tüm kriterler yerinde kontrol edilerek eksiklikler için anında müdahale sağlandı. Ayrıca ekipler otobüs ve duraklarda yolcular ile birebir görüşmeler gerçekleştirerek; şikâyet, talep, öneri ve memnuniyetlerini dinledi.
‘Belediyenin tüm hizmetlerinden memnunum’

Gerçekleştirilen uygulamalar sırasında görüşünü dile getiren Mücahit Erdoğan, otobüslerin denetleniyor olmasından ve klimaların yaz-kış çalışıyor olmasından oldukça memnun olduğunu söyledi. Bir diğer vatandaş Tahsin Alacı ise şoförlerden ve arabalardan yana hiçbir problem ve sıkıntının olmadığını vurguladı. Sık sık toplu taşıma kullandığını belirten Sabriye Karasakal, "Kendi şahsıma göre memnunum. Dakikler, saygılılar. Yaşlıya, engelliye gayet ılımlı davranıyorlar. Ben oldukça hizmetlerinden memnunum. Belediyenin tüm hizmetlerinden memnunum. Yaz ve kış klimalar çalışıyor. Yazın sıcak kışın da soğuk olmak üzere klimalar güzel çalışıyor, bir sıkıntı yok."dedi.
Üniversite öğrencisi Salih Buray Koca da, "Denetimlerin güzel yapıldığını görüyorum. Otobüs içi hizmetlerden memnunum. Klimalar yaz aylarında çok iyi çalışıyor. Öğrenci olarak bu durumdan gayet memnunum. Bir de 10Ç hattında kullanılan bisiklet aparatları çok güzel olmuş Şoförler çok samimi, çok hoşgörülü davranıyorlar sağ olsunlar. Ahmet Başkan’ıma ve ekiplerine buradan çok teşekkür ediyorum." diyerek Büyükşehir Belediyesine memnuniyetini dile getirdi.




Diğer Haberler
IMO, kargo gemisine saldırının ardından Hürmüz Boğazı tahliye planını askıya aldı
26.06.2026 09:59
Bahçesine giren tilkiyi elleriyle besledi
26.06.2026 09:55
Edirne’de buğday hasadı çiftçinin yüzünü güldürüyor
26.06.2026 09:55
Edirne’de buğday hasadı çiftçinin yüzünü güldürüyor
26.06.2026 09:49
Sivas Halk Oyunları ekibi Türkiye şampiyonu oldu
26.06.2026 09:48
Kütahya’da tarih ve sanat buluştu: "Köklerden gelen motiflerin zarafeti" sergisi
26.06.2026 09:47
Uluabat Gölü’nün suları çekildi; Gölyazı’da hayat normale döndü
26.06.2026 09:45
TB2’ler kıvılcım başlamadan orman yangınlarını haber verecek
26.06.2026 09:44