Aydınlı atlet, şampiyonadan madalyayla döndü
Eskişehir’de gerçekleştirilen Türkiye şampiyonasında mücadele eden Aydınlı atlet Sude Naz Bayar, 12.08 saniyelik performansıyla Türkiye ikincisi oldu. U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası Eskişehir’in ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
Eskişehir’de gerçekleştirilen Türkiye şampiyonasında mücadele eden Aydınlı atlet Sude Naz Bayar, 12.08 saniyelik performansıyla Türkiye ikincisi oldu.
U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası Eskişehir’in ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Çok sayıda sporcunun katıldığı şampiyonada sporcular kıyasıya rekabet ederken, Aydın’ı temsil eden sporcu Sude Naz Bayar, performansıyla dikkat çekti. Şampiyonadan madalya ile dönen başarılı sporcu 100 metre branşında kendisinden büyük rakipleriyle yarışmasına rağmen dikkat çeken bir performans sergileyerek 12.08 saniyelik en iyi derecesiyle Türkiye ikincisi oldu. Elde ettiği dereceyle Aydın’ı gururlandıran Sude Naz Bayar, 11 Temmuz 2026 tarihinde Romanya’nın Craiova kentinde düzenlenecek U20 Balkan Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil etme hakkı kazandı. Başarılı sporcuyu tebrik eden Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, uluslararası arenada da ’başarı’ temennisinde bulunuldu.


Diğer Haberler
Aras Kargo’dan orta oyuncu takviyesi
25.06.2026 11:29
KKTC 5. Cumhurbaşkanı Ersin Tatar: "MÜSİAD, iş dünyasında bizlerin temsilcisidir"
25.06.2026 11:29
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu: "Aşura gününün siyasi polemiklere, gerilimlere, kavgalara konu edilmesine müsaade etmeyeceğiz"
25.06.2026 11:27
Doğa Öncüleri Programı’nda gençler projelerini paylaştı
25.06.2026 11:27
Beyaz Saray’dan İran savaşı ve çeşitli projeler için 87,6 milyar dolarlık ek bütçe talebi
25.06.2026 11:27
Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde EBUS ile akciğer hastalıklarında erken teşhis dönemi
25.06.2026 11:26
KUZKA desteğiyle kuruldu, komşu ilçelere bile istihdam sağlıyor
25.06.2026 11:23
Mersin’de otizmli çocuğa şiddet kamerada: Öğretmen tutuklandı
25.06.2026 11:23