Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin konser heyecanı Didim’e taşındı
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu. Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu.
Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi. Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti. Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.







Diğer Haberler
A Milli Erkek Basketbol Takımı Antalya kampını tamamladı
27.06.2026 12:55
Ameliyattan çıkan hasta solunum egzersizini zurnası ile yaptı
27.06.2026 12:53
Medipol’den Afrika’ya spor sağlığı köprüsü: Burkina Faso ile stratejik iş birliği imzalandı
27.06.2026 12:45
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ve TURKA yeni dönemin yol haritasını değerlendirdi
27.06.2026 12:40
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Cahil, geri kafalı bazı fosiller çıkıyor, başörtüsüne, başörtülüye kin kusuyor"
27.06.2026 12:37
Kahverengi kokarcaya karşı samuray arısı doğaya salındı
27.06.2026 12:34
Van’da 30 derece sıcaklıkta buz pateni keyfi
27.06.2026 12:29
Milli Eğitim Bakanı Tekin, Sakarya’da ‘Huzur ve kardeşlik’ yürüyüşüne katıldı
27.06.2026 12:28