Logo
Logo
DÜZCE

Atıkları sanat eserine dönüştürdüler

📅 23.06.2026 12:49 İHA

DÜZCE(İHA) – Düzce Işık İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri topladıkları atıkları sanat eserine dönüştürerek, sergilemeye başladı. Işık İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yıl boyunca hazırladıkları birbirinden özel çalışmaları sergide görücüye çıkardı.

DÜZCE(İHA) – Düzce Işık İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri topladıkları atıkları sanat eserine dönüştürerek, sergilemeye başladı.

Işık İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yıl boyunca hazırladıkları birbirinden özel çalışmaları sergide görücüye çıkardı. Öğrenciler, günlük hayatta kullanılan ve çoğu zaman atık olarak değerlendirilen malzemeleri sanat eserlerine dönüştürerek büyük beğeni topladı.

Atıkları sanat eserine dönüştürdüler

Sınıf öğretmeni Selma Sel rehberliğinde hazırlanan sergide; geri dönüşüm çalışmaları, mozaik, seramik, vitray, maske ve ahşap boyama eserlerinin yanı sıra farklı materyaller kullanılarak hazırlanan Türk bayrağı tasarımları, Anadolu motifleri ve taş boyama çalışmaları yer aldı.

Öğrencilerin akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla gerçekleştirilen sergide, çocukların yıl boyunca emek vererek ortaya koydukları eserler ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Özellikle geri dönüşüm malzemelerinden hazırlanan çalışmalar, atıkların sanata dönüşebileceğini gözler önüne serdi.

Atıkları sanat eserine dönüştürdüler

Sergi sayesinde öğrenciler hem üretmenin mutluluğunu yaşadı hem de çalışmalarını toplumla paylaşarak özgüven kazandı. Veliler ve davetliler tarafından ilgiyle gezilen sergide, öğrencilerin hayal gücü ve el becerileri takdir topladı.

Atıkları sanat eserine dönüştürdüler
Atıkları sanat eserine dönüştürdüler
Atıkları sanat eserine dönüştürdüler

Bu haber İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından servis edilmiştir. Telif hakları İHA'ya aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz, kopyalanamaz ve yayınlanamaz.

Diğer Haberler