ASSİM’de STK’lara sürdürülebilirlik eğitimi
Antalya Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi’nde (ASSİM) İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında "Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik" konulu eğitim gerçekleştirildi.
Antalya Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi’nde (ASSİM) İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında "Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik" konulu eğitim gerçekleştirildi.
Gerçekleştirilen eğitimde, sivil toplum kuruluşlarının sürdürülebilir gelir modelleri oluşturması, finansal kaynaklarını çeşitlendirmesi ve kurumsal kapasitelerini güçlendirmesine yönelik bilgiler paylaşıldı. Programda ayrıca sosyal girişimcilik uygulamaları, ulusal ve uluslararası hibe ve destek programları, dijital platformların sunduğu durumlar ile gönüllülük deneyimlerinin iş dünyasında görünür hale getirilmesini hedefleyen gönüllülük temelli istihdam modeli de katılımcılara aktarıldı. Türkiye genelinde 10 ilde yürütülen eğitim programının sivil toplum kuruluşlarının daha güçlü, üretken ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşmasına katkı sunması hedefleniyor.


Diğer Haberler
Garanti BBVA, Bonus Çarşı hizmetini kullanıcılara sundu
22.06.2026 11:58
Türkiye’nin dört bir yanından Cilo’ya doğa akını
22.06.2026 11:53
Oltaya takılan balığı görünce büyük sevinç yaşadılar
22.06.2026 11:47
Azerbaycan ve Ermenistan’dan internet altyapısı alanında iş birliği anlaşması
22.06.2026 11:46
Bursa’da hareket yaşını öğren kampanyasına yoğun ilgi
22.06.2026 11:40
Martıların inci kefali avı ağır çekimde görüntülendi
22.06.2026 11:39
İngiltere Başbakanı Keir Starmer, başbakanlık ve İşçi Partisi liderliğinden istifa edeceğini açıkladı.
22.06.2026 11:37
Cumhurbaşkanı Erdoğan da gündeme getirmişti, megakentte trafik yoğunluğu yaşam tarzını değiştirdi
22.06.2026 11:37