Ankara Emniyeti’nden AVM’de farkındalık standı
Ankara Emniyet Müdürlüğü, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla toplumsal farkındalık oluşturmak ve vatandaşları bilgilendirmek için Yenimahalle’deki bir AVM’de stant kurdu.
Ankara Emniyet Müdürlüğü, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla toplumsal farkındalık oluşturmak ve vatandaşları bilgilendirmek için Yenimahalle’deki bir AVM’de stant kurdu.
Ankara Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla vatandaşları bilgilendirmek adına Yenimahalle’de yer alan bir AVM’de stant kuruldu. Etkinlikte polisler, uyuşturucu maddelerin zararları, bağımlılıkla mücadelede neler yapılması gerektiği ve karşılaştıkları şüpheli durumlarda nasıl davranmaları gerektiği konusunda vatandaşları bilgilendirdi.
Diğer Haberler
AK Parti kampında yeni şarkı sürprizi
26.06.2026 13:22
Milli Mücadele Kahramanı Kara Fatma’nın hazin öyküsü
26.06.2026 13:21
Sağlık Bakanlığı’ndan yaz tatili uyarıları
26.06.2026 13:21
Müşterinin teslim almadığı siparişi yolda su satan çocuklara verdi
26.06.2026 13:20
Küçükçekmeceli öğrencilerin karne sevinci
26.06.2026 13:17
Sabri Ülker Vakfı, ‘Bilim Elçileri’yle küresel bilim ekosistemine ilham verecek
26.06.2026 13:13
İran: "Hürmüz Boğazı’ndan güvenli geçiş, İran’ın dikkate alınmadan garanti altına alınamaz"
26.06.2026 13:12
Bakan tarih verdi: "LGS sonuçları 10 Temmuz’da açıklanacak"
26.06.2026 13:10