Alaca Belediyesi’nden vatandaşlara aşure ikramı
Alaca Belediyesi tarafından cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikram edildi. Alaca Belediyesi, paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan Aşure Günü dolayısıyla Cuma namazı çıkışında Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Alaca Belediyesi tarafından cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikram edildi.
Alaca Belediyesi, paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan Aşure Günü dolayısıyla Cuma namazı çıkışında Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Belediyenin ikram aracından gerçekleştirilen dağıtıma vatandaşlar yoğun ilgi gösterirdi. Aşure almak isteyenler uzun kuyruklar oluşturdu.

Alaca Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, "Paylaşmanın, dayanışmanın ve bir arada olmanın simgesi olan Aşure Günü dolayısıyla vatandaşlarımıza aşure ikramında bulunduk. Ekiplerimizin dağıttığı aşurelere yoğun ilgi gösteren, güler yüzleriyle içimizi ısıtan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederiz. Aynı kazanda kaynayan aşure gibi, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını diliyoruz. Aşure Günümüz mübarek olsun" ifadelerine yer verildi.



Diğer Haberler
CHP Grup Başkanı Özel, Selahattin Demirtaş’ın selamını Diyarbakırlılara iletti
26.06.2026 15:56
Arnavutköy’ün Mavi Bayraklı Karaburun sahili, İstanbul’un yeni gözdesi
26.06.2026 15:56
Van’da kuduz alarmı
26.06.2026 15:55
Elazığ’da nikah salonlarında 26.06.2026 yoğunluğu
26.06.2026 15:55
Bakan Güler Türk Kara Kuvvetleri’nin kuruluş yıl dönümünü kutladı
26.06.2026 15:54
Tekirdağ’da "Milli Aile Haftası" kapsamında anlamlı etkinlik
26.06.2026 15:54
Bir nesli yetiştiren öğretmene anlamlı veda
26.06.2026 15:53
Kosova’da Osmanlı mirası tekkede aşure kazanları kaynatıldı
26.06.2026 15:52