Aksu Belediyesi’nden aşure ikramı
Aksu Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Cuma namazı çıkışında Aksu Merkez Camisi’nde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Aksu Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Cuma namazı çıkışında Aksu Merkez Camisi’nde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Geleneksel değerlerin yaşatılması ve toplumsal dayanışmanın güçlendirilmesi amacıyla düzenlenen etkinlikte, birlik, beraberlik ve paylaşma duyguları ikram edilen aşureyle bir kez daha pekiştirildi. Başkan Vekili Mehmet Alptekin, "Muharrem ayı, birlik ve beraberliğin pekiştiği, paylaşmanın manevi değerinin arttığı müstesna zamanlardır. Aşure etkinliğimizle hem bu geleneği yaşatıyor hem de hemşehrilerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Muharrem ayının ilçemize, ülkemize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini diliyorum" dedi.

Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü ekipleri ile protokol üyeleri etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunurken Belediye Başkan Vekili Mehmet Alptekin’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen geleneksel aşure ikramına protokol ve vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.




Diğer Haberler
Şehitkamil Belediyesi ev sahipliğinde ’2. Gaziantep Motofest’ başladı
26.06.2026 18:28
Amed Sportif Faaliyetler Ermal Krasniqi transferini açıkladı
26.06.2026 18:18
Pakistan: "ABD tarafından alıkonulan 22 İranlı denizci serbest bırakıldı"
26.06.2026 17:58
AFAD gönüllüleri, armalarını aldı
26.06.2026 17:58
Vedat Muriqi: "Ana hedef şampiyonluk"
26.06.2026 17:50
Ölümcül kenelere karşı binlerce kınalı keklik
26.06.2026 17:42
Gaziantep FK’da Başkan Memik Yılmaz güven tazeledi
26.06.2026 17:37
Sağlık ordusuna 365 yeni hekim
26.06.2026 17:31