5 köy aynı kaynaktan su içecek
Erzincan’ın Refahiye ilçesinde, aynı su kaynağından beslenen 5 köyün içme suyu ihtiyacını karşılayacak "Kardeşlik Projesi" kapsamında inşa edilen içme suyu hattı düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Erzincan’ın Refahiye ilçesinde, aynı su kaynağından beslenen 5 köyün içme suyu ihtiyacını karşılayacak "Kardeşlik Projesi" kapsamında inşa edilen içme suyu hattı düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Ekecik, Çamlımülk, Çukurçimen, Muratçayırı ve Kaçak köylerini kapsayan proje sayesinde bölgedeki içme suyu altyapısı güçlendirilirken, özellikle yaz aylarında yaşanabilecek su sıkıntılarının önüne geçilmesi hedefleniyor.

Açılış törenine AK Parti Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, Vali Yardımcısı ve İl Genel Sekreteri Mehmet Emre Canpolat, Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu, köy muhtarları ve vatandaşlar katıldı.
Bölge halkı tarafından memnuniyetle karşılanan yatırımın, köylerde yaşam kalitesini artırması ve gelecekte oluşabilecek su ihtiyacının karşılanmasına katkı sağlaması bekleniyor. Proje, kırsal bölgelerde yaşamın güçlendirilmesine yönelik çalışmalar kapsamında köyler arası dayanışmanın örneklerinden biri olarak değerlendiriliyor.


Diğer Haberler
Görenler Çin Seddine benzetti
22.06.2026 09:22
Gümüşhane yaylaları çiçek tarlasına dönüştü
22.06.2026 09:17
Yurtta hava durumu
22.06.2026 09:16
Osmaniye’de kaçak yolcu yılan, üçüncü araçta yakalandı
22.06.2026 09:15
Kaçkarlar’da nefes kesen mücadele: ’Tarihi Öküz Göçü’ tamamlandı
22.06.2026 09:13
Anzer Balı’nın yeni sezon kilogram satış fiyatı 7 Bin TL olarak belirlendi
22.06.2026 09:11
Hizan’ın asırlık taş evleri ve Gayda Barajı hayran bırakıyor
22.06.2026 09:09
Macahel’in saklı cenneti Maral Şelalesi ziyaretçilerini büyülüyor
22.06.2026 09:08